Sir-Pizza


Sir-Pizza

Jeste li znali, da je svježi sir kraljica dijetalnih jela?!

Za kuru mršavljenja boje jelo od svježeg sira nećete naći: sadrži malo ugljikohidrata, ali je ipak zasitno jelo. Pomaže da nam mišići ne atrofiraju, ali će nam pomoći i da se oslobodimo viška masnoće.

A najbolje od svega je, da ne može postati dosadan, jer se može konzumirati i slano i slatko.

Na primjer možete isprobati najnoviji hit pizzu od sira!

Sastojci za tijesto:

250g svježeg sira

1 žlica zobenih pahuljica ili Norbi Update1 brašna

4 žlice zobene mekinje

1 jaje

sol, papar, 1/2 čajne žličice origana.

Upute za pripremu: Dobro pomiješajte sastojke, umiješano tijesto stavite u hladnjak na oko 10 minuta da odstoji. U protvan stavite papir za pečenje na kojem ćete rasporediti tijesto. Sa malo kokosove masti namažite papir za pečenje, jer je tijesto dosta lijepljivo. Nakon toga slijedi pred-pečenje: stavite tijesto u pećnicu na 10-12 minuta. Izvadite na pola pečenu pizzu iz pećnice, zatim na to možete složiti sve što god volite. Šunku, sir, gljive, luk, slaninu, rajčicu itd… Za oko 20 minuta, na 200 stupnjeva ispecite pizzu, božanstveno je fina i ne deblja!