Tako se u proljeće lakše možeš odreći šećera


Tako se u proljeće lakše možeš odreći šećera

Tako se u proljeće lakše možeš odreći šećera

Glavni razlog debljanja je prekomjerno konzumiranje šećera.

Prvo se toga trebaš odreći. No i to je lakše u proljeće, budući da možeš birati među mnogim voćem i povrćem.

A što možeš jesti u ovo vrijeme?

Pogledaj!


Prvo domaće povrće u proljeće je rotkvica. Osim što rotkvica sadrži visoki udjel C-vitamina, željeza, magnezija, folne kiseline, pravo je čudotvorno sredstvo i protiv proljetnoga umora.
Zadivljujući je diuretik, čisti jetru i ima protuupalni učinak. Zbog visokog udjela vlakana pospješuje probavu, pomaže u mršavljenju. Izvrsno je u salati ili sirovo konzumirano.
Špinat, iako je popularno povrće, istovremeno i podjeljuje ljude. U proljeće je najukusniji, pun vitamina. Ako ti se ne dopada kuhano, konzumiraj ga sirovo, kao salatu! Iako se u kuhanju gubi folna kiselina iz špinata, no ostaje utjecaj K-vitamina i magnezija, koji pozitivno djeluju na bubrege. Kušaj ga i u voćnom turmiksu!

Paleo-Depression-Food-Menu
Sezona medvjeđeg luka traje svega nekoliko tjedana, ali isplati se nabaviti ga jer je prava vitaminska bomba za jačanje imuniteta! Prirodni je antibiotik, djeluje antivirusno, antibakterijski i fungicidno. Čisti bubrege, mokraćni mjehur. Možeš ga konzumirati kuhano, sirovo, kao salatu, juhu, varivo.


Iako je cijelu godinu dostupna, prava svježa mlada salata puterica je bez premca. Sadržava značajne količine C-vitamina, beta-karotena, željeza i kalcija. Pospješuje pražnjenje crijeva, ima jak diuretički učinak. Nemoj je puno namakati u vodi jer time ćeš isprati vitamine i minerale!
Šparoga je diuretik, ima detoksikacijski učinak, to povrće sadrži puno A, B1, B2, C vitamina i veliku količinu folne kiseline, antioksidanata. Izvrstan izbor za vrijeme dijete! Možeš konzumirati kuhano na pari ili pečeno na žaru!


Korabica je najbolja u svibnju, iako ju možeš kupiti cijelu godinu. Njena vlakna pospješuju probavu, ima diuretički učinak i sprječava nastanak bubrežnih kamenaca. Sadrži Omega-3 i -6 masne kiseline. Izvrsna je u juhama, salatama.
Bosiljak, peršin, mrkva, vlasac, kiseljak, grašak, mladi luk također mogu biti izvrstan izbor.
Konzumiranjem navedenih vrsta povrća možeš puno lakše izbaciti iz svoga života slatka, zašećerena jela i riješit ćeš se ne samo viška kilograma nego će i tvoje zdravlje sigurno biti puno bolje.